CONTENT

digitalno oglašavanje

digital signage

Digitalno oglašavanje (eng.digital signage) je oglašavanje gdje se sadržaj različitog oblika (slika.video,dinamičke kreirane poruke) prikazuju na ekranima smještenim na različitim lokacijama, sa ciljem fokusirane poruke na specifičnu lokaciju i tačno određenom trenutku. Najbitniji aspekt sistema za digitalno oglašavanje ogleda se u tome da ovi sistemi mogu prikazivati unaprijed kreirani sadržaj prema predefinisanom rasporedu, ali i to da se poruka na ekranima može lako izmjeniti i podesiti u realnom vremenu u zavisnosti od vremenskih uslova, stanja na skladištu proizvoda ili poruke poslane sa mobilnog uređaja. Osim toga, poruke na ekranima smještenim u autobusima mogu zavisiti od GPS izvještaja o lokaciji vozila. Trenutni potencijal digitalnog oglašavanja u svijetu pokazuje izuzetan rast svake godina kao i nove inovativne mogućnosti

Advertisements

Ostavite odgovor

Popunite detalje ispod ili pritisnite na ikonicu da biste se prijavili:

WordPress.com logo

Komentarišet koristeći svoj WordPress.com nalog. Odjavite se /  Promeni )

Google photo

Komentarišet koristeći svoj Google nalog. Odjavite se /  Promeni )

Slika na Tviteru

Komentarišet koristeći svoj Twitter nalog. Odjavite se /  Promeni )

Fejsbukova fotografija

Komentarišet koristeći svoj Facebook nalog. Odjavite se /  Promeni )

Povezivanje sa %s

%d bloggers like this: